Process & pieeja
Lai gan publiskajām sadaļām nebija nepieciešams daudz wireframing, mūsu dizaina komanda precīzi zināja, kas jādara, lai padarītu lietas nedaudz labākas šajā projekta daļā. Kopā ar dizaina ekrānu izveidi tika izveidota liela mēroga dizaina sistēma, lai nodrošinātu, ka mums ir visi rīki pārējiem gaidāmajiem atjauninājumiem.
Runājot par iekšējo informācijas paneli, klientam jau bija labs priekšstats par to, kā varētu izskatīties informācijas paneļa sadaļas, tāpēc mūsu uzdevums bija pārliecināties, ka viss ir izveidots un saskaņots ar labas lietojamības principu paraugpraksi. Produkts ir diezgan sarežģīts, tāpēc bija nepieciešamas vairākas sesijas ar ieinteresētajām personām. Taču pat ar daudzām iekšējām diskusijām bija skaidrs, ka mēs neesam piemērotākie cilvēki, lai novērtētu, kas ir izveidots, tāpēc tika veikta virkne lietotāju testu uz vietas ar cilvēkiem, kuri jau iepriekš ir izmantojuši PATA Finance vai plāno to izmantot. Lietotāju testēšana tika veikta ar jaunizveidotā informācijas paneļa rīka noklikšķināmu prototipu.
Šajos testos bija skaidrs, ka 75% cilvēku izmantos šo rīku kā daļu no savas ikdienas darbplūsmas, lai tas palīdzētu viņiem labāk redzēt savu īpašumu un aizdevumu statusu. Kvalitatīvie lietotāju testi parādīja labu ieskatu gan projektu izstrādātājiem, gan ieinteresētajām personām par to, par ko lietotāji patiesībā domā, strādājot ar šo informācijas paneli.