
Swedbank Latvia
dPays risinājuma izstrāde depozīta naudas saņemšanaiDelivery
Technology
Kā daļa no Ramirent digitālās izaugsmes stratēģijas, radās vajadzība pēc jaunas tiešsaistes nomas platformas. Mērķis bija ne tikai izveidot iespēju klientiem iznomāt tehniku tiešsaistē, bet arī ar šīs platformas palīdzību atvieglot darbu darbiniekiem un kopumā uzņēmumam būt mūsdienīgākam, ejot līdzi pieaugošai lietotāju plūsmai internetā.
Ramirent digitālās izaugsmes stratēģijas ietvaros viņi saskārās ar nepieciešamību ieviest jaunu e-nomas risinājumu. Mērķis bija ne tikai nodrošināt iespēju nomāt produktus tiešsaistē, bet arī atvieglot produktu un pakalpojumu izstrādi un padarīt Ramirent gatavu tikties ar nākotnes klientiem.
Ņemot vērā plašo produktu klāstu, būtiska bija ramirent.no optimizācija. Izšķiroši svarīga bija lietotāju pārvaldība, datu pieejamības nodrošināšana un sistēmu sinhronizācija, lai nodrošinātu informācijas atjaunināšanu un konsekvenci. Turklāt mēs lielu uzsvaru likām uz universālu dizainu gan dizaina procesā, gan tehniskajā implementācijā. Tādā veidā mēs panācām, ka nomas pakalpojuma lietotāja ceļš ir skaidrs un saprotams ikvienam - gan tiem, kuri pārvalda savus būvniecības projektus, gan tiem lietotājiem, kuri ir kustībā un, iespējams, nomas pieprasījumus veic stāvot būvlaukumā un izmantojot mobilās ierīces.
Dokumentācijas izveide pirms dizaina nodošanas palīdz dizaineriem skaidri nodot savus dizaina lēmumus un pieejamības prasības, piemēram, "aria" skaidrojošos tekstus un "tab" taustiņa fokusa secību.
Dizaina sistēma tiek nemitīg atjaunināta ar jaunām komponentēm un dizaina ekrāniem, lai visa mājaslapa būtu konsekventa, un izstrādātāji varētu atkārtoti izmantot tos pašus elementus vairākās mājaslapas vietās.
Mēs izstrādājām visaptverošu dizaina sistēmu klientam Ramirent Norvēģijā, balstoties uz tā vizuālo identitāti. Dizaina sistēmā mēs ieviesām arī jaunus identitātes elementus, lai nodrošinātu labu lietotāju pieredzi.
Mūsu izstrādes pieeja balstījās uz "composable commerce" stratēģiju. Tas ļāva mums izveidot pielāgotu pakalpojumu platformu, kas risināja identificētās problēmas un vajadzības. Jaunā ramirent.no tika izstrādāta, izmantojot Next.js un React. Mēs izvēlējāmies Sanity kā CMS, kas deva Ramirent pilnīgu brīvību satura pārvaldībā.
Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!
Swedbank Latvia
dPays risinājuma izstrāde depozīta naudas saņemšanaiNorwegian Chamber of Commerce
NCCL digitālās klātbūtnes atjaunošana: nevainojama lietotāja pieredze dalībniekiem dažādās nozarēsRamirent Norway
Vienkāršots tiešsaistes nomas risinājums Ramirent Norway