Mērķis
Izmantot pieaugošo interesi par zīmolu Apvienotajā Karalistē
AVA mērķis bija:
- Ieviest jaunu pieeju Google Ads konta izmantošanai.
- Izmantot dabiski augošo interesi un pieprasījumu pēc AVA produktiem Apvienotajā Karalistē.
- Palielināt pārdošanas apjomus.
- Uzlabot veikstpēju augsta pieprasījuma sezonās.
Risinājums
Google kampaņu pārveidošana un jaunu kampaņu iespēju izpēte
AVA vērsās pie TRY, apzinoties, ka pašreizējās kampaņas nesniedz vēlamo rezultātu. Viņi piesaistīja TRY, lai pārbaudītu viņu kontu un nodrošinātu īstenojamas uzlabošanas stratēģijas.
Pēc audita un pēc pārrunām ar TRY, AVA uzticēja komandai pilnīgu autonomiju konta plānošanā, iestatīšanā un pastāvīgā pārvaldībā.
TRY stratēģija ietvēra:
- Visaptverošu Generic Search, Brand Search kampaņu un Shopping Feed pārskatīšanu. Uzsvars tika likts uz vairāk pirkumu datu konsolidāciju atsevišķās kampaņās, nodrošinot, ka cenu noteikšanas algoritmi saņem daudz signālu optimālai veiktspējai.
- Eksperimentāciju ar viedās pirkumu kampaņas veidu, plānojot pēc tam izpētīt maksimālo veiktspēju.
Papildu pirkuma signālu reklāmguvumu integrācija piltuves augšdaļas vispārīgajām kampaņām.
Rezultāti
+167%
WoW ieņēmumi pēc Google Ads non-brand kampaņu palaišanas.
+184%
MoM ieņēmumi konta pārņemšanas pirmajā mēnesī.
+71%
MoM ieņēmumi otrajā mēnesī.
+130%
Ieņēmumu pieaugums pārdošanas periodā.
+160%
MoM lietotāju skaita pieaugums
+193%
vairāk pirkumu
+11%
palielināti vidējie ieņēmumi no pirkuma uz vienu lietotāju.
38x vairāk
pārdoto modeļu, kas iepriekš noliktavā nekustējās.