2,5 reizes pārdošanas apjoma pieaugums

  • Client AVA of Norway
  • Project Google Ads kampaņa
  • Year 2022

Delivery

Paid Advertising Digital Marketing Tracking & Analytics

Technology

Google Ads

Pēc Google Ads apmaksātās meklēšanas un pirkumu kampaņu pārstrukturēšanas Apvienotās Karalistes tirgum Norvēģijas vadošā augstspiediena mazgātāja zīmola ieņēmumi tikai pirmajā mēnesī palielinājās par 184%.

Par AVA

Augstspiediena tīrīšanas pieredzes uzlabošana

Ar divu dekāžu pieredzi, apkalpojot galvenos zīmolus spiediena mazgātāju nozarē, AVA ir guvusi dziļu ieskatu gan funkcionālajos aspektos, gan lietotāju perspektīvās. Viņi ne tikai izprot izaicinājumus no pārdevēja viedokļa, bet arī ir izmantojuši klientu uztveri par saviem produktiem. Apbruņojoties ar šīm zināšanām, AVA centās piegādāt uz lietotāju orientētus produktus, kam raksturīga paaugstināta efektivitāte un lietotājam draudzīgums.

  • image
  • image

Mērķis

Izmantot pieaugošo interesi par zīmolu Apvienotajā Karalistē

AVA mērķis bija:

  • Ieviest jaunu pieeju Google Ads konta izmantošanai.
  • Izmantot dabiski augošo interesi un pieprasījumu pēc AVA produktiem Apvienotajā Karalistē. 
  • Palielināt pārdošanas apjomus.
  • Uzlabot veikstpēju augsta pieprasījuma sezonās.

 

Risinājums

Google kampaņu pārveidošana un jaunu kampaņu iespēju izpēte

AVA vērsās pie TRY, apzinoties, ka pašreizējās kampaņas nesniedz vēlamo rezultātu. Viņi piesaistīja TRY, lai pārbaudītu viņu kontu un nodrošinātu īstenojamas uzlabošanas stratēģijas.

Pēc audita un pēc pārrunām ar TRY, AVA uzticēja komandai pilnīgu autonomiju konta plānošanā, iestatīšanā un pastāvīgā pārvaldībā.

TRY stratēģija ietvēra:

  • Visaptverošu Generic Search, Brand Search kampaņu un Shopping Feed pārskatīšanu. Uzsvars tika likts uz vairāk pirkumu datu konsolidāciju atsevišķās kampaņās, nodrošinot, ka cenu noteikšanas algoritmi saņem daudz signālu optimālai veiktspējai.
  • Eksperimentāciju ar viedās pirkumu kampaņas veidu, plānojot pēc tam izpētīt maksimālo veiktspēju.
    Papildu pirkuma signālu reklāmguvumu integrācija piltuves augšdaļas vispārīgajām kampaņām.

 

Rezultāti

+167%

WoW ieņēmumi pēc Google Ads non-brand kampaņu palaišanas.

+184%

MoM ieņēmumi konta pārņemšanas pirmajā mēnesī.

+71%

MoM ieņēmumi otrajā mēnesī.

+130%

Ieņēmumu pieaugums pārdošanas periodā.

+160%

MoM lietotāju skaita pieaugums

+193%

vairāk pirkumu

+11%

palielināti vidējie ieņēmumi no pirkuma uz vienu lietotāju.

38x vairāk

pārdoto modeļu, kas iepriekš noliktavā nekustējās.

  • image

Atsauce

«Through a good collaboration with TRY, with a focus on goals and optimization, AVA increased our sales throughout the season. TRY appears to be knowledgeable, interested and have a desire for us as a customer to have success. We are very pleased with our collaboration and would recommend other brands to use TRY's expertise.»

 - Head of Marketing, Nadia Corneliussen - AVA of Norway.

Mūsu projekti

Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!