
Swedbank Latvia
dPays solution for receiving deposit moneyDelivery
Technology
Primāri uz mobilām ierīcēm tēmēta platforma naudas saņemšanai tieši bankas kontā par depozīta pudelēm un traukiem, bez liekas ņemšanās ar skaidru naudu. dPays koncentrējas uz depozīta preču atkārtotas izmantošanas veicināšanu ikdienā un pasākumos.
Swedbank, kā šī risinājuma klients, ir viens no pirmajiem tirgū, piedāvājot digitalizētas alternatīvas depozīta naudas pārskaitīšanai uz jūsu bankas kontu.
Darbības ar fizisku skaidru naudu šajā digitālajā laikmetā kļūst arvien mazāk pievilcīgākas. Bieži vien videi draudzīgi risinājumi to aizmirst vai arī pakalpojumu sniedzēji gaida, kad tiks ieviesti kādi ierobežojoši noteikumi un pēc tam tiem pielāgoties kopā ar pārējo sabiedrību.
Šis produkts mēģina atrisināt šo vajadzību pēc fiziskās naudas, piedāvājot ātrus naudas pārskaitījumus tieši uz personas bankas kontu apmaiņā pret depozīta priekšmetiem, piemēram, atkārtoti lietojamām krūzītēm pasākumos un festivālos un depozīta bundžām un pudelēm pudeļu depozīta punktos.
Darbs pie šīs mobile-first platformas sākās, izprotot iespējamo risinājuma apjomu. Tā kā šāda rīka tirgū vēl nebija, bija ļoti svarīgi apkopot biznesa un lietotāju prasības. Tas ietver potenciālo lietotāju aptaujas, projektā iesaistīto personu intervēšanu un tirgus analīzi, lai definētu lietotāju personas un galvenās funkcijas.
Tālāk seko dizaina un izpētes fāze, sākot ar informācijas arhitektūru un tehniskajām skicēm. Vēlāk pārejot uz augstas precizitātes maketiem, kuros prioritāte ir intuitīvas, pieskārienam draudzīgs dizains. Kvalitatīva lietojamības testēšana mobilajās ierīcēs kopā ar reāliem lietotājiem palīdz uzlabot dizainu pēc tam, kad ir jau sagatavota pamatfunkcionalitāte.
Tā kā šajā projektā ir iekļautas daudzas dažādas funkcijas, labākais veids, kā pieiet šajai nezināmai struktūrai, ir visas funkcijas izkārtot vienotā kartē. To darot, ir ļoti viegli vienoties ar klientu un izstrādātājiem. Pēc tam dizaina procesu var risināt, skatoties uz definētiem lietotāju ceļiem.
No visām pētniecības metodēm lietotāja testēšana bija visnoderīgākais rīks šajā projektā. Galveno lietotāju ceļu validēšana ar augstas precizitātes Figma prototipiem sniedza lielisku ieskatu pirms pēdējo izmaiņu veikšanas un dizaina skatu nodošanas izstrādei.
Visaptverošs stilu, komponenšu un vadlīniju komplekts, kas nodrošina konsekvenci šajā digitālajā produktā un lietotāja pieredzē. Vienota nosaukumu sistēma, kas dzīvo kopā ar front-end istrādi. Šī dizaina sistēma ir dzīva būtne, kas laika gaitā attīstās, pielāgojoties jauniem projekta mērķiem un lietotāju vajadzībām.
Visa procesa laikā notiek cieša sadarbība ar back-end programmētāju komandu, lai pārliecinātos, ka mums ir visi nepieciešamie dati un mēs ievērojam visaugstākos drošības noteikumus darbam ar finanšu informāciju. Tikmēr front-end komanda pārvērš visus lietotāju ceļus funkcionālā un responsīvā risinājumā.
“Projekta laikā īpaši novērtējām TRY Dig Latvia sniegtos ieteikumus un ātro jautājumu risināšanu, kas bija ļoti svarīgi, jo projekts bija kas jauns arī Swedbank. Rezultātā esam veiksmīgi iekļāvušies sev un klientiem solītajos termiņos, vienlaikus stiprinot mūsu apņemšanos veicināt ilgtspējību. Ar lepnumu skatāmies uz paveikto!”
Pirms palaišanas vietne tiek rūpīgi pārbaudīta dažādās ierīcēs un pārlūkprogrammās. Šī pārbaude nodrošina, ka viss atbilst oriģinālajām dizaina skicēm. Papildus tam piekļūstamības pārbaude apstiprina, ka platformu varēs izmantot cilvēki ar redzes vai kustību traucējumiem.
Galīgais risinājums tika ieviests pirms valsts mēroga festivāla, kurā uzņēmumi un cilvēki varēja to sākt lietot un izmēģināt paši savām rokām.
Pēc palaišanas uzmanība pārvirzās galveno metriku uzraudzībai un nākamās funkcionalitātes fāzes izstrādei, pievienojot papildu depozīta iespējas. Visa procesa laikā mēs liekam uzsvaru uz vienkāršību, ātrumu un uz lietotāju vērstu dizainu.
Uzņēmuma profila administrators izveido pasākumus, lai sagatavotos gaidāmajiem notikumiem, kuros klienti pieprasīs depozīta atmaksu par atgrieztajām glāzēm un traukiem.
Lietotāju pievienošana un noņemšana ļauj administratoriem pasākumos uzaicināt palīgdarbiniekus, kas strādās ar gala klientiem, pieņemot depozīta traukus naudas atmaksai.
Skenēšanas funkcionalitāte ļauj gala klientiem saņemt depozīta naudu, norādot preces vienību skaitu. Vēlāk šī funkcionalitāte tiek papildināta, sniedzot lietotājiem iespēju skenēt QR kodu pudeļu depozīta vietās.
Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!
Swedbank Latvia
dPays solution for receiving deposit moneyRamirent Norway
Simplified online rental solution for Ramirent NorwayNorwegian Chamber of Commerce
Revitalizing NCCL's Digital Presence: A Seamless User Experience for Members Across IndustriesAVA of Norway
AVA of Norway Google Ads Success