
Swedbank Latvia
dPays risinājuma izstrāde depozīta naudas saņemšanaiDelivery
Technology
P5 Hits ir ievērojama radiostacija P4 grupā, kas ir ViaPlay grupas meitas uzņēmums. Katru dienu miljoniem cilvēku izmanto tās straumēšanas pakalpojumus, TV kanālus un radiostacijas, padarot tos par dominējošu spēku mediju vidē.
Uzņēmums regulāri piedāvā augstākā līmeņa hitus, programmas un pārraides, nodrošinot nepārspējamu klausīšanās pieredzi. Lai gan P4 grupas galvenā misija ir aizraut un izklaidēt savu plašo auditoriju, viņi joprojām ir cieši apņēmušies ievērot atbildīgu uzņēmējdarbības praksi. Šī apņemšanās attiecas uz sadarbības un atbildīgu attiecību veicināšanu ar klausītājiem, partneriem un viņu komandu.
P4 grupas portfelis ietver P4 Radio Hele Norge, P5 Hits, P6 Rock, P7 Klem, P8 Pop, P9 Retro, P10 Country, NRJ Norge un digitālo tīmekļa radio kanālu P11 Bandit.
P5 Hits mērķis bija uzlabot viņu ikdienas rīta šova "Frokostshowet" redzamību. Viņu mērķis bija ne tikai atgādināt par sevi esošajai auditorijai, bet arī aizraut jaunus klausītājus. Lai to panāktu, izmantojām sociālo tīklu reklāmas, virzot potenciālos klausītājus uz P5 Hits galveno lapu. Šī lapa ne tikai sniedza detalizētu informāciju par izrādi, bet arī veicināja tiešu P5 hitu straumēšanu un lietotņu instalēšanu.
Lai efektīvi izmantotu vēlamo demogrāfisko stāvokli, tika pieņemta divu platformu pieeja, izmantojot gan Meta, gan Snapchat. Meta, kas sevī ietver Facebook un Instagram, iespējams sasniegt 4,8 miljonus lietotāju Norvēģijā, uzlabojot zīmola atpazīstamību. Snapchat, savukārt, ar savu jaunāko lietotāju bāzi, tika stratēģiski izvēlēts, lai sasniegtu tieši šo demogrāfijas daļu. Turklāt, lai nodrošinātu maksimālu zīmola atpazīstamību un iesaisti, tika izmantota Snapchat Unskippable Ads reklāmu funkcija.
P5 reklāmas stratēģija izmantoja trīs dažādus video garumus: 20, 10 un 6 sekundes. Šīs variācijas tika izstrādātas ne tikai, lai noteiktu optimālo video ilgumu P5 auditorijai, bet arī lai izmantotu atkārtotas mērķauditorijas atlases iespējas ar īsākiem video fragmentiem. Snapchat neizlaižamo reklāmu 6 sekunžu ierobežojums vēl vairāk ietekmēja lēmumu izveidot vairākas versijas.
Ņemot vērā, ka šova P5 Hits lepojas ar dinamisku un saistošu vadītāju, reklāmai obligāti bija jāatspoguļo šo enerģiju. Katrs video tika izstrādāts ar pārliecinošu hook — vai tā būtu sejas izteiksme, skaņas efekts, teksts vai runa —, lai aizrautu skatītājus un piesaistītu viņu uzmanību.
Ir vērts atzīmēt, ka īsākie videoklipi tika rādīti tikai lietotājiem, kuri iepriekš bija redzējuši 20 sekunžu reklāmu. Šī garākā reklāma tika prezentēta jaunai auditorijai, un tikai vecums un atrašanās vieta bija noteicošie parametri (Open Broad Targeting).
Plašā auditorija, kas redzēja tikai 20-sekunžu video, skatījās to īsāku laiku, un procentuāli mazāk noskatījās video pilnībā. Turpretim retargeting reklāmas saņēma lielisku engagement, un to video pabeigšanas līmenis (completion rate) bija 38% 10 sekunžu klipam un 48% 6 sekunžu variantam. Retārgetings kā stratēģija ievērojami uzlabo videoklipu engagement, skatīšanās ilgumu un biežumu — tas ir būtisks zīmola atpazīstamības kampaņu rādītājs.
Lai gan maksa par ThruPlay (videoklipa noskatīšanās līdz beigām vai vismaz 15 sekundes) bija augstāka īsākiem videoklipiem auditorijas atlases dēļ, dati liecina par harmonisku kompromisu starp paaugstinātajām ThruPlay izmaksām un uzlabotu pabeigšanas līmeni. Būtībā, lai gan īsākas reklāmas ir izdevīgākas, tās izceļas ar galveno mērķi — pilnīgu videoklipu skatījumu izpildi.
Lai atbalstītu kampaņas ilgtermiņa rezultātus, TRY plāno uzsākt testus, kas ietver dažādus vizuālos elementus, reklāmas piedāvājumus un saturu, kas pielāgots atkārtotai mērķauditorijai. Testa rezultātu uzticamības uzlabošana un praktisku ieskatu iegūšana ietvers dažāda vizuālā satura efektivitātes pretstatīšanu identiskos auditorijas segmentos.
TRY veidoja kampaņu, izmantojot trīs galvenās mērķauditorijas atlases stratēģijas:
Šīs struktūras mērķis bija precīzi noteikt un piesaistīt lietotājus, kuri, visticamāk, rezonēs ar P5 saturu, tādējādi uzlabojot zīmola atpazīstamību. Kampaņa ieguva vairāk nekā 3 miljonus impresiju Facebook un Instagram, sasniedzot 620 000 lietotājus. Kā arī:
Vietnē Snapchat TRY izmantoja gan Unskippable, gan Single video reklāmas. Kampaņā tika testēti mērķauditoriajs atlases parametri, optimizācijas iestatījumu un reklāmu formāti, lai optimizētu reklāmu rezultātus. Galvenie rezultāti:
Snapchat unikālā Unskippable reklāma nenoliedzami veicināja lietotāju engagement un zīmola redzamību.
Kampaņa P5 Hits lieliski piesaistīja auditoriju, panākot optimālu skatīšanās biežumu un veicinot zīmola atpazīstamību.
Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!
Swedbank Latvia
dPays risinājuma izstrāde depozīta naudas saņemšanaiNorwegian Chamber of Commerce
NCCL digitālās klātbūtnes atjaunošana: nevainojama lietotāja pieredze dalībniekiem dažādās nozarēsRamirent Norway
Vienkāršots tiešsaistes nomas risinājums Ramirent Norway