Jauns ARK Bokhandel tiešsaistes veikals, kas balstīts uz modernām e-komercijas tehnoloģijām

  • Client ARK Bokhandel
  • Project Jauns e-komercijas veikals
  • Year 2022/2023

Delivery

Mājaslapa Stratēģija UX & UI Dizains Fullstack izstrāde Izpēte Dizaina Sistēma Pieejamība GDPR Veiktspējas un Drošības Testēšana CMS Biznesa Konsultācijas Experience API SEO Kategoriju Struktūra Informācijas Arhitektūra Produkta Datu Optimizācija Agile Produktu Vadība Datu Science Tracking & Analītika

Technology

Sanity Algolia Commercetools Omnium Bluestone PIM React Next.js Storybook Azure dotNet

"The new online store has become one of the best in Norway, both in speed and design.” —Anders Martinsson, Tech Lead ARK.no

Norvēģijas lielākā grāmatnīcu ķēde ARK Bokhandel sadarbojās ar TRY e-komercijas komandu, lai no jauna izveidotu savu digitālās tirdzniecības vietni (ark.no). Ar vairāk nekā vienu miljonu tiešsaistē pārdotu produktu un 150 veikaliem visā valstī, ARK mērķis bija palielināt savu klātbūtni tiešsaistē, uzlabot lietotāju pieredzi, racionalizēt iekšējo workflow un palielināt konkurētspēju tirgū.

Mēs atklājām jauno vietni 2023. gada 9. maijā, un projekts bija veiksmīgs! Rezultāti runā paši par sevi. Turpini lasīt, lai uzzinātu vairāk!

  • image
  • image
  • image

ARK ambiciozo plānu attīstīties un ieviest jauninājumus kavēja to novecojušās tehnoloģijas un dizains.

Izaicinājumi

Viņu tiešsaistes veikals, kas darbojas uz SAP platformas, izrādījās būtisks šķērslis. Izmaiņu ieviešana vai jaunu funkciju ieviešana prasīja ievērojamu laiku un resursus. Biežie crash un dīkstāve lielās lietotāju plūsmas dēļ ietekmēja platformas stabilitāti, izraisot sliktu lietotāja pieredzi. Viņu bažas pastiprināja drošības problēmas un nestabilā testēšanas vide. Nepazīstamas koda valodas izmantošana apgrūtināja izstrādātāju nolīgšanu, ierobežojot viņu iespējas veikt nepieciešamos uzlabojumus.

Iepriekšējais dizains nebija responsive, tam trūka savietojamības ar modernām ierīcēm, kā arī slikta tam bija navigācija, lasāmība un estētika, kā rezultātā lietotāja pieredze bija zemāka un liela daļa lietotāju pameta lapu neveicot pirkumu.

  • image

“If you compare it to the old solution, it’s like night and day” —Tore Norrud, Sales Lead ARK

Mērķis

Modernizēt un iegūt platformu ar modernu infrastruktūru, uzlabojiet lietotāju pieredzi un dizainu, lai stiprinātu konkurētspēju, racionalizētu iekšējos workflows un uzlabotu efektivitāti, palielinātu pārdošanas apjomu un palielinātu ieguldījumu atdevi (ROI).

  • image
  • image

Risinājumi/Process

Ieviests jauns tiešsaistes veikals ar MACH arhitektūru

Lai pārvarētu ARK esošās SAP platformas ierobežojumus, mēs izmantojām modernu tehnisko arhitektūru, pieņemot MACH principus (Microservices, API First, Cloud-native un Headless). Mēs izstrādājām un ieviesām pilna mēroga headless arhitektūru, izmantojot Commercetools, Sanity, Omnium, Algolia un Bluestone. Šīs progresīvās tehnoloģijas nodrošināja mērogojamu un nākotnei drošu platformu, uzlabojot klientu apmierinātību, ieguldījumu atdevi un iekšējo workflow efektivitāti.

  • image

Izveidojām scalable dizaina sistēmu

Apzinoties konsekventas un vizuāli pievilcīgas lietotāju pieredzes nozīmi, ARK ieguldīja scalable dizaina sistēmas izveidē. Izmantojot tādus rīkus kā Figma kā dizaina bibliotēku un Storybook kā izstrādātāju bibliotēku, TRY izveidoja stabilu pamatu savas vietnes dizainam. Tas ļāva racionalizēt darbplūsmu, modernizēt vizuālos materiālus un nodrošināt konsekvenci un ātrus atjauninājumus visā vietnē. Dizaina sistēmā bija iekļauti atkārtoti lietojami komponenti, kas izstrādāti, izmantojot UX paraugpraksi, veicinot plūstošu saziņu starp dizaineriem, ieinteresētajām personām un izstrādātājiem.

Izmantojām Agile darbplūsmu un sadarbību

Product owner no TRY palīdzēja izpildīt Agile workflow, sprinta plānošanu un demonstrācijas, izmantojot Jira un Confluence, nodrošinot efektīvu izstrādi un iterāciju.

Prioritārā pieejamība, SEO un testēšana

Gan ARK, gan TRY lielu uzsvaru liek uz pieejamību, nodrošinot atbilstību WCAG 2.0 AA standartiem, kā arī uz SEO pārskatīšanu, lai uzlabotu kategoriju un URL struktūru.

Lai nodrošinātu veiksmīgu palaišanu, TRY izpildīja visaptverošu testēšanas plānu, tostarp kvalitātes nodrošināšanas testēšanu, lietotāju testēšanu, pilnīgu lietotāju pieņemšanas testēšanu (UAT), pieejamības testēšanu un veiktspējas un drošības testēšanu. Šī rūpīgā pieeja samazināja kļūdas un uzlaboja vietnes kvalitāti.

 

"Collaboration with TRY has redefined our workflow, invigorated our creativity, and fundamentally improved our processes.” —Anders Martinsson, Tech Lead ARK.no

  • image

Risinot novecojušo tehnoloģiju un dizaina izaicinājumus kopā ar TRY, ARK ir pozicionējis sevi kā līderi digitālās tirdzniecības telpā, nosakot jaunu standartu tiešsaistes grāmatnīcām Norvēģijā.

Rezultāti

Tiešsaistes pārdošanas apjoms pirmajā mēnesī palielinājās par 25%, parādot jaunās platformas un dizaina tūlītēju ietekmi.

Pirmās nedēļas laikā pēc palaišanas vienas dienas laikā tika veikti vairāk nekā 17 000 pasūtījumu, izceļot uzlabotu lietotāju pieredzi, palielinātu klientu iesaisti un platformas spēju apstrādāt lielu lietotāju plūsmu.

Iekšējo workflow efektivitāte ir uzlabojusies par vairāk nekā 50%, tādējādi uzlabojot produktivitāti un racionalizētas darbības.

Dīkstāves laiks ir ievērojami samazināts, nodrošinot klientiem stabilu un uzticamu iepirkšanās pieredzi.

Jauna koda izvietošanas laiks tiešsaistes veikalā ir samazināts līdz 3 minūtēm, nodrošinot ātru atjaunināšanu un jaunu funkciju nevainojamu ieviešanu.

Reklāmguvumu līmenis palielinājās par 15%, norādot, ka uzlabotā lietotāju pieredze un dizains veicināja lielāku klientu iesaisti un pārdošanu.

  • image
  • image

Jaunais tiešsaistes veikals tagad sniedz ARK iespēju piedāvāt modernu un lietotājam draudzīgu tiešsaistes grāmatnīcas pieredzi, kā rezultātā palielinās pārdošanas apjoms, uzlabojas darbplūsmas efektivitāte un labāka redzamība meklētājprogrammās.

SEO Rezultāti

Google tīklā kļuva redzami par 22 491 vairāk atslēgvārdu, salīdzinot ar pirms palaišanas, tādējādi palielinot ARK redzamību un sasniedzamību tiešsaistē.

Tīmekļa vietne sasniedza 695 featured snippets meklēšanas rezultātus salīdzinājumā ar 0 pirms palaišanas, vēl vairāk uzlabojot to pamanāmību un redzamību meklētājprogrammu rezultātos.
 
Ieņēmumi, kas gūti no organic search, pieauga no 3,4 miljoniem 2022. gada augustā līdz 11,3 miljoniem 2023. gada augustā, kas iezīmē ievērojamu 229% organic search ieņēmumu pieaugumu.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Mūsu projekti

Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!