Digitālais mārketings

Mums ir pieredze ar visdažādākajiem digitālā mārketinga kanāliem un saprotam katra sarežģītību. Šī pieredze tiek izmantota, lai eksponenciāli attīstītu jūsu zīmolu un optimizētu mārketinga kampaņas.

image

Ieguvumi

  • 01 Augstāks ROI ar tādu pašu budžetu
  • 02 Maksimizēts izaugsmes potenciāls
  • 03 Pilns serviss, no stratēģijas līdz izpildei
  • SMM palīdz uzņēmumiem uzlabot zīmola atpazīstamību, uzlabot attiecības ar klientiem un palielināt vietnes lietotāju plūsmu un pārdošanu.

  • Google Ads piedāvā ļoti mērķtiecīgu reklāmu, reklāmu veiktspējas izsekošanu un mērīšanu reāllaikā, kā arī iespēju ātri un izdevīgi sasniegt lielu auditoriju.

  • Programmatic reklamēšana nodrošina automatizētus procesus, lai pirktu un pārdotu reklāmu izvietojumus. Tā piedāvā reāllaika optimizāciju un cenu noteikšanu, kā arī iespēju plašā mērogā sasniegt noteiktas mērķauditorijas.

  • Piezemēšanās lapu optimizācija ir uzlabošanas process, lai palielinātu reklāmguvumus. Galvenās priekšrocības ietver uzlabotu lietotāja pieredzi, augstāku reklāmguvumu līmeni un lielāku ieguldījumu atdevi (ROI) mārketinga kampaņām.

  • SEO var palīdzēt uzņēmumiem palielināt lietotāju plūsmu un zīmola atpazīstamību. Spēcīga klātbūtne meklēšanas rezultātos var arī palīdzēt palielināt lietotāju uzticēšanos un uzticamību.

  • Tag management ir efektīvs veids, kā pārvaldīt vietņu izsekošanu un tagus, izmantojot vienu saskarsmes punktu. Tagu pārvaldības priekšrocības ietver uzlabotu vietnes veiktspēju, uzlabotu datu vākšanu un palielinātu efektivitāti.

  • Datu analītika ļauj analizēt un interpretēt datus, lai gūtu ieskatu un sniegtu informāciju par biznesa lēmumiem. Tā ļauj uzlabot lēmumu pieņemšanu un klientu pieredzi, jo uzņēmumi iegūst izpratni par klientu vajadzībām un vēlmēm.

Vairāk nekā 5 miljardu liela auditorija. 72% no mārketinga budžeta tiek tērēti digitālajā vidē. Vairāk nekā 90% lietotāju pirms pirkuma veikšanas meklē informāciju tiešsaistē.


Mēs varam tā turpināt un turpināt, taču patiesība ir vienkārša... Jautājums nav par to, VAI vajadzētu izmantot digitālo mārketingu, bet gan par to, KĀ to vajadzētu izmantot tavam biznesam, lai no tā gūtu maksimālu labumu.


Digitālais mārketings ir spēcīgs instruments mūsdienu pasaulē. Tas paver durvis plašai auditorijai tiešsaistē, kas pārstāv vairāk nekā 60% iedzīvotāju, un ir rentabls veids, kā nodrošināt klientiem personalizētu un atbilstošu pieredzi. Izmantojot datus un mārketinga tehnoloģijas, digitālais mārketings var palīdzēt tavam uzņēmumam uzlabot mārketinga efektivitāti, veicinot izaugsmi.

Sazināties
Digital marketing team

Saņem bezmaksas reklāmu kontu auditu!

Vai vēlies palielināt reklāmu atdevi? Mēs pārbaudīsim tavu reklāmu kampaņas un norādīsim uz potenciālajām uzlabojumu iespējām, kas varētu palielināt ROI. Izmantojot mūsu zināšanas, varēsi iegūt vairāk no saviem reklamēšanas izdevumiem un palielināt reklāmguvumu un pārdošanas apjomu savam uzņēmumam.

image

Sadarbosimies!

Sadarbojies ar TRY pilna servisa digitālo aģentūru, kas nodrošina pasaules līmeņa digitālos risinājumus ar visdažādākajām iespējām. Pastāsti, ko meklē, un uzzini, kā mēs varam tev palīdzēt.

image

FAQ

  • Tas būs atkarīgs no tava uzņēmuma mērķiem. Piemēram, ja vēlies sasniegt jaunākas auditorijas, piemērotākas varētu būt TikTok vai Instagram platformas. Turpretī, reklāmām B2B LInkedIn varētu būt efektīvāks risinājums. Mēs palīdzēsim noteikt tavam uzņēmumam piemērotākos risinājumus konsultācijas zvanu laikā.

  • Mūsu digitālā mārketinga pakalpojumu izmaksas var ievērojami atšķirties atkarībā no kanāliem, kuriem vēlaties koncentrēties, kā arī kampaņu detaļām. Lai uzzinātu vairāk par mūsu cenām un pieprasītu pielāgotu tāmi, lūdzu, piesakies konsultācijai pie mums. Pēc tam, kad būsim pārrunājuši tavus mērķus un vajadzības, mēs varam sniegt piedāvājumu par mārketinga pakalpojumiem. 

  • Esošajiem kontiem mēs varam sākt darbu dažu stundu laikā pēc piekļuves iegūšanas. Jauni konti tiek atvērti nedēļas laikā vai ātrāk pēc visas nepieciešamās informācijas saņemšanas.

  • Mums ir pieredze darbā ar plašu uzņēmumu loku vairākās nozarēs – no tirdzniecības līdz transportam un visam pa vidu.