Reklāmu kontu audits

Iegūsti maksimālu labumu no sava reklāmu budžeta, palielini savu ROI.

image

Ieguvumi

  • 01 Atklāj izaugsmes potenciālu
  • 02 Sasniedz optimālu efektivitāti
  • 03 Uzlabots ROI un reklāmu izmaksas

Atklāj savu reklāmas potenciālu!

Vai vēlies uzlabot savas reklāmas kampaņas un palielināt ROI? Mēs izvērtēsim katru reklamēšanas stratēģijas aspektu, sākot no izvietojumiem, mērķauditorijas atlases, līdz budžeta sadalei un citiem. Pats labākais? Šis audits ir pilnīgi bez maksas! Uzņemies iniciatīvu, lai uzlabotu savas reklāmas kampaņas, un piesakies auditam jau šodien!

image

Iemesli apsvērt auditu

Ja saskaries kādu no zemāk minētajām problēmām, ir labs brīdis apsvērt audita veikšanu.

 

  • Nepietiekami kampaņas rezultāti
  • Paaugstinātas reklāmas izmaksas
  • Zems ROAS
  • Novecojušas reklāmu stratēģijas
  • Grūtības izsekot un novērtēt kampaņas panākumus

 

Vai arī vienkārši šķiet, ka palaid garām jaunākās iespējas un tendences, ko sniedz pastāvīgi mainīgā reklāmas pasaule.

image

Audita process

  1. Pirmais e-meet. Izrunāsim līdz šim darīto, nākotnes plānus, mērķauditoriju un visu, kas ar to saistīts.
  2. Audits. Pārskatīsim reklāmu kontus un pārbaudīsim kampaņas, atslēgvārdus, budžetu un daudz ko citu, lai novērtētu rezultātus. Pēc datu apkopošanas un analīzes izveidosim kopsavilkumu.
  3. Prezentācija. Iepazīstināsim ar mūsu secinājumiem, atbildēs uz visiem jautājumiem un nosūtīsim gala auditu. Tālāk vari patstāvīgi ieviest izmaiņas, vai arī varam palīdzēt tās ieviest un pārvaldīt reklāmu kontus.
image

Sākam?

Ļauj mums veikt reklāmu kontu auditu un uzzināt, kā vari pacelt sava uzņēmuma digitālās reklāmu kampaņas augstākā līmenī.

image

FAQ

  • Ļauj mums veikt pilnu reklāmu kontu auditu un uzzini, kā vari pacelt sava uzņēmuma relkāmas nākamajā līmenī.. Profesionāla reklāmu konta audita veikšanai ir daudz priekšrocību. Šeit ir dažas no tām:

    1. Optimizēta kampaņu veiktspēja
    2. Neefektīvas resursu/budžeta izmantošanas identificēšana
    3. Informētība par jaunākajām tendencēm un iespējām
    4. Maksimizēts ROI
    5. Atklātas slēptas reklāmu iespējas
    6. Uzlabots tārgetings, lai maksimizētu rezultātus. 
    7. Nodrošināta atbilstība visiem attiecīgajiem noteikumiem un vadlīnijām.
  • Katram konta veidam ir nepieciešama atsevišķa pieeja. Piemēram, meklēšanas kampaņām to sarežģītības dēļ ir rūpīgi jāpārbauda atslēgvārdi, meklēšanas vaicājumi, reklāmas un galvenās lapas. Reklāmas tīkla kampaņas ir rūpīgi jāanalizē attiecībā uz mērķauditorijas atlasi un ziņojumapmaiņu, jo kontekstam ir izšķiroša nozīme. Sociālo mediju kampaņām nepieciešama cita pilnīgi atšķirīga pieeja. Ir vairāki kampaņu veidi, un katrai no tām ir unikāla pieeja.

  • Pabeidzot reklāmu konta auditu, saņemsi visaptverošu atskaiti, kurā ir izcelti visi novērojumi un norādītas jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi. Problēmas tiks iedalītas kategorijās, pamatojoties uz to nopietnības pakāpi, no viskritiskākā līdz vismazāk. Mēs iekļausim arī ieteikumus un īstenojamas darbības, lai vēl vairāk uzlabotu reklamēšanas centienus.

  • Reklāmu audita laikā mūsu klientu kontos visbiežāk sastopamās problēmas ir:

    • Neefektīva kampaņu struktūra
    • Izsekošanas trūkums
    • Nekonsekventas messaging
    • Nepietiekama atslēgvārdu izpēte
    • Platformas algoritmu neievērošana
    • Ierobežojošo atslēgvārdu neievērošana
    • Landing lapu ignorēšana
    • Mērķauditorijas neprecizitātes

     

    Un vēl daudz vairāk