Conversion Rate Optimization
Vēlies lielākus ieņēmumus no esošajiem lietotājiem? Ļauj mūsu CRO komandai identificēt un uzlabot vājākos klientu ceļa posmus.
Ieguvumi
-
01
Sistemātisks ieņēmumu pieaugums -
02
Izvairies no naudas šķērdēšanas neefektīvās darbībās -
03
Uzlabota izpratne par klientu vajadzībām
-
Izpratoti savas mērķauditorijas motivāciju, vajadzības un uzvedību, iegūstot datus par to, kā lietotāji rīkojas tavā mājaslapā. Pielāgo savus centienus atbilstoši mērķauditorijas vēlmēm.
-
Izproti, kā lietotāji uztver tavu mājaslapu. Labi izstrādāts konversijas UX/UI uzlabo lietotāja pieredzi un palielina iespējamību, ka lietotāji veiks vēlamās darbības, kas noved pie uzlabotiem konversijas rezultātiem.
-
Testēšana ļauj noteikt, kuras izmaiņas ir visefektīvākās, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu un ietekmētu lietotāju uzvedību. Tas ļauj mums pieņemt uz datiem balstītus lēmumus un nepārtraukti uzlabot lietotāju pieredzi.
-
Iegūsti jaunus, precīzi atlasītus klientus, lai palielinātu ieņēmumus, paplašinātu klientu loku un iegūtu pārākumu pār konkurentiem. Palielini iespēju, ka esošie lietotāji atgriezīsies nākotnē.
-
Optimizējiet savas piezemēšanās lapas, lai uzlabotu veiktspēju un motivētu lietotājus veikt vēlamās darbības, palielinot reklāmguvumu līmeni. Šis ir būtisks solis, jo šīs lapas ir pirmie kontaktpunkti, ar kuriem lietotājs saskaras.
-
Izsekojiet un analizējiet lietotāju uzvedību savā mājaslapā. Apkopojiet datus, iegūstiet vērtīgus ieskatus par lietotāju plūsmu, uzvedību, konversijām utt. Analytics ieviešana ļauj pieņemt ar datiem pamatotus lēmumus, lai sekmētu vietnes mērķu sasniegšanu.
Saskaņā ar OptinMonster datiem, aptuveni 8 no 10 (82%) mārketinga speciālistiem šķiet, ka izsekošana (tracking) un CRO ir tiešām izaicinoši. Varbūt tāpēc 68% mazo uzņēmumu vispār nav CRO stratēģijas.
Mūsuprāt, tas ir samērā neapdomīgi. Uzņēmumam OBLIGĀTI jāpiešķir laiks un nauda optimizācijai. Palieliniet konversijas, pārspējiet konkurentus un nostipriniet sevi pastāvīgā izaugsmes trajektorijā, ieguldot CRO aktivitātēs.
CRO koncentrējas uz izpratni par to, kas veicina vai novērš lietotājus no vēlamās darbības veikšanas. Kad esam ieguvuši ieskatu, mēs izmantojam sistemātisku testēšanu, lai atrastu labākos risinājumus, kas nodrošinās vairāk konversiju un lielāku peļņu.
Mūsu projekti
Uzzini, kā mēs esam palīdzējuši dažādiem uzņēmumiem visā pasaulē. Gadu gaitā mēs esam daudz iemācījušies, kā arī ievākuši milzīgu apjomu datu, kas ļauj mums turpināt darbu vēl efektīvāk. Apskati dažus mūsu klientu veiksmes stāstus, un kļūsti par nākamo!
-
-
-
SmartLynx Airlines
SmartLynx Airlines Recruitment Campaign -
AVA of Norway
AVA of Norway Google Ads Success
Sadarbosimies!
Sadarbojies ar TRY pilna servisa digitālo aģentūru, kas nodrošina pasaules līmeņa digitālos risinājumus ar visdažādākajām iespējām. Pastāsti, ko meklē, un uzzini, kā mēs varam tev palīdzēt.
FAQ
-
CRO ir svarīga vairāku iemeslu dēļ. Tā ir uz datiem balstīta un sistemātiska metode ieņēmumu palielināšanai. Tas neļauj tērēt laiku vai naudu darbībām, kas nesniedz pozitīvu ietekmi. Turklāt tā palīdz labāk izprast savus klientus un uzlabot viņu pieredzi vietnē.
-
Vienīgā atbilde šeit ir it depends. Tas ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, nozares, produktu veidiem, lietotāju pieredzes, cenu struktūras, zīmola utt. Nav ātrās formulas reālam reklāmguvumu līmenim.
Galvenā uzmanība būtu jāpievērš pastāvīgai optimizācijai un progresam. Turklāt, jāatceras, ka augstāks reklāmguvumu līmenis ne vienmēr nodrošina lielākus ieņēmumus, tāpēc mēs ņemam vērā arī citus ieņēmumu rādītājus, piemēram, peļņu un AOV. -
Ir vairāki mainīgie, lai uzlabotu vietnes reklāmguvumu līmeni. Labākā pieeja ietver datu un ieskatu vākšanu, uz datiem balstītu izmaiņu veikšanu un to testēšanu. Ja testiem ir pozitīva ietekme, izmaiņas var ieviest. Tādā veidā mēs varam pakāpeniski optimizēt un nodrošināt reklāmguvumu līmeņa uzlabošanos.
-
Reklāmguvumu līmeņa optimizācijai ir jābūt pastāvīgam projektam. Tu vai nu virzies uz priekšu, vai atpaliec, vidusceļa nav. CRO ļauj pārspēt konkurentus un pārbaudīt savas patiesās robežas. Pārkāp sava biznesa iedomu robežām.