Third-party sīkfailu beigas ir tuvu, un digitālā mārketinga nozare gatavojas būtiskām pārmaiņām. Atvadoties no iemīļotajiem sīkfailiem, kas ir nodrošinājuši vairāk nekā divus gadu desmitus precīzi mērķētas reklāmas, digitālā mārketinga speciālisti saskaras ar nepieredzētu izaicinājumu: kā sasniegt rezultātus pasaulē bez sīkfailiem?

Third-party sīkfailu beigu ietekme uz digitālā mārketinga speciālistiem

1992. gadā Netscape veica vēsturisku pavērsienu, izgudrojot sīkfailus, ļaujot vietnēm atcerēties lietotāja informāciju un preferences. Šis vienkāršais izgudrojums izraisīja digitālās reklāmas revolūciju, un sīkfaili ātri kļuva par tiešsaistes ekosistēmas dzīvības spēku.

Tomēr trešās puses sīkfails, kas savulaik bija būtisks digitālā mārketinga speciālistu rīks, lēnām, bet noteikti iet bojā, jo pieaug bažas par lietotāju privātumu. Apple jau ir bloķējis trešo pušu sīkfailus pārlūkprogrammā Safari, un citi uzņēmumi, piemēram, Google, plāno sekot šim piemēram 2023. gadā, pamazām pārejot uz vidi bez sīkfailiem. Tas jau ietekmē digitālās reklāmas ekosistēmu, ietekmējot uzņēmumus, kas paļaujas uz digitālajām reklāmām, sasniegt savus klientus un precīzi izsekot lietotāju uzvedībai. Saskaņā ar GetApp veikto aptauju, 41% mārketinga speciālistu pauž bažas par spēju īstenot precīzu tracking, un līdzīgs skaits prognozēja reklāmu izdevumu pieaugumu par 5% līdz 25%, lai sasniegtu tādus pašus mērķus kā iepriekš.

 

Vairāk brīvības, mazāk personalizācijas lietotājiem

Atbrīvošanās no trešo pušu sīkfailiem ne tikai ietekmēs digitālā mārketinga speciālistus, bet arī ietekmēs lietotāju pieredzi. Klienti redzēs viņiem mazāk personalizētas reklāmas. Lai gan šīm pārmaiņām būs vajadzīgs laiks, kamēr uzņēmumi pielāgosies jauniem veidiem, kā sasniegt savu auditoriju, šim mākonim ir zelta maliņa. Tā vietā, lai paļautos uz trešo pušu sīkfailiem, uzņēmumi var sākt veidot tiešākas attiecības ar klientiem, kamēr klienti bauda pārredzamu un privātumu apzinīgu tiešsaistes pieredzi. Vai esat gatavs pieņemt šīs izmaiņas un izmantot visas tās priekšrocības?

 

Sagatavošanās digitālajai videi bez sīkfailiem ar privātumam draudzīgiem risinājumiem

Zero-party datu pielietošana

Galvenā stratēģija, lai paliktu priekšā spēlei, ir pāreja uz nulles partiju datiem. Klients apzināti koplieto zero-party datus, padarot tos precīzākus, uzticamākus un privātumam draudzīgākus nekā sīkfaili. Izmantojot zero-party datus, uzņēmumi var labāk izprast savus klientus, ļaujot tiem nodrošināt personalizētāku pieredzi. Lai efektīvi izmantotu zero-party datus, uzņēmumiem ir jāizstrādā stratēģija, lai noteiktu, kādi un kā dati tiks vākti, kur tie tiks glabāti un kā tie tiks saskaņoti ar esošajām un turpmākajām kampaņām. Klienti brīvprātīgi sniedz šos datus, izmantojot formas, aptaujas un anketas. Izmantojot inteliģentu un pārskatāmu pieeju, personalizācija, lojalitātes programmas un klientu noturēšana var gūt labumu no zero-party datiem.

 

Izpēti kontekstuālās reklāmas spēku

Cita pieeja ir izmantot kontekstuālo reklāmu, kas analizē tīmekļa lapu saturu, meklējot atslēgvārdus un frāzes, lai nodrošinātu atbilstošas reklāmas, nepaļaujoties uz personas datiem. To var panākt, izmantojot tādas metodes kā mobilo lietotņu veikala kategorijas, mērķauditorijas atlase pēc atrašanās vietas vai reklāmu izvietošana lapās, kas nodrošina atbilstošu saturu. Tomēr kontekstuālajai mērķauditorijas atlasei ir ierobežojumi, jo īpaši reklāmdevējiem ar plašu un daudzveidīgu mērķauditoriju.

 

Citu digitālā mārketinga alternatīvu atklāšana

Ir daudzas citas mārketinga iespējas, kuras uzņēmumi jau ir sākuši izmantot, reaģējot uz third-party sīkfailu nāvi. Tie ietver sociālo mediju reklāmas, Google Topics API, universālos identifikatorus un daudzus citus. Ja domājat, ar ko sākt, sīkfailu riska novērtējums var būt lielisks sākumpunkts, lai izprastu jūsu pašreizējo sīkfailu profilu un noteiktu tā stiprās un vājās puses.

Neapšaubāmi, third-part sīkfailu darbības pārtraukšana ir unikāls izaicinājums digitālā mārketinga speciālistiem, taču tas arī paver iespējas izpētīt alternatīvus veidus, kā veidot izdevīgas attiecības ar klientiem. Izmantojot šīs alternatīvās pieejas, uzņēmumi var labāk izprast savus klientus un nodrošināt personalizētu un nozīmīgu pieredzi, savukārt klienti jūtas pārliecināti par savu privātumu.

 

 

Palīdzēsim jums ar pārliecību orientēties pasaulē bez sīkfailiem

 

TRY Dig Latvia mēs saprotam izaicinājumus un iespējas, ko rada trešo pušu sīkfailu likvidēšana. Mūsu ekspertu komanda var nevainojami vadīt jūs šajā pārejā un palīdzēt izmantot iespējas.

Sazinies ar mums jau šodien, lai spertu pirmo soli uz pārredzamāku un privātumam draudzīgāku nākotni tavam uzņēmumam un klientiem.