Auditējot daudzus Google reklāmu kontus vairāku gadu garumā, izdevies nonākt pie vairākiem secinājumiem. Šajā rakstā apkopojām populārākos iemeslus, kāpēc uzņēmumiem ir grūti iegūt lielāku labumu no sava budžeta un attīstīt turpmāku izaugsmi.

#1 Tu paļaujies uz Google Analytics goal import konversijām/tu vispār neizseko konversijas

Ja optimizē savas Google Ads kampaņas vai pieņem jebkādus lēmumus, pamatojoties uz conversions datiem, pārliecinies, ka tavā kontā kā primārā izsekošanas metode tiek izmantots Google Ads conversions pikselis, nevis Google Analytics goal importēšana. Pretējā gadījumā vari būt pārliecināts, ka, iespējams, ir pieejams par 15–20% vairāk reklāmguvumu datu apjoma un datu bagātības ziņā, lai uzlabotu kampaņas un palīdzētu pieņemt lēmumus.

Papildu conversions izsekošanas ceļa slāņu dēļ no mājaslapas uz Google kontu, kā arī daudzām consent management atšķirībām, Google Analytics goal import atpaliks no Google Ads conversions uzskaites pikseļa, kopumā rādot mazāk. Konversiju skaits un to vērtība būs ar kavēšanos un ne tik precīza kā ar Google Ads conversions pikseli.

Bieži vien pāris pirkumu vairāk vai mazāk var ietekmēt vai izjaukt kampaņas stratēģiju. Pārliecinies, vai ir iestatīts Google consent mode un, ja iespējams, arī Enhanced Conversions, lai maksimāli izmantotu konversiju izsekošanu.

Google Ads konta conversions uzskaites aspekts bieži tiek ignorēts, jo daudziem kontiem ir novecojuši iestatījumi, kas ir jāpārskata un jāatjaunina. Reklāmguvumu uzskaites daļa ir Nr. 1 vieta, kur es vēlētos būt pārliecināts, ka konts ir uzstādīts turpmākiem panākumiem.

 

#2 Tu nezini, kāda ir jūsu produkta (apakškategoriju) mērķa/break-even maksa par ieguvumu (CPA) vai ROAS

Šeit ir viens konkrēts piemērs. Mēs pārņēmām konta pārvaldību ar vienu CPA mērķi visām Google Ads un Bing Search kampaņām ar četriem ļoti līdzīgiem produktu (pakalpojumu) veidiem. Neilgi pēc tam, kad mēs uzzinājām, ka ir viens produkts ar ievērojami augstāku peļņu nekā citiem, un tāpēc mērķa CPA šim produktam var iestatīt augstāku nekā citiem produktiem.

Pāris mēnešus vēlāk, pēc bidding stratēģiju maiņas un optimizācijas, mēs novērojām par 282% vairāk conversions YoY ar tikai +2,28% CPA pieaugumu šim pašam produktam. Lai gan šīs izmaiņas veicināja dažādi faktori, viena lieta bija acīmredzama: produktu līmeņa izmaksu efektivitātes mērķu izpratne var ievērojami uzlabot rezultātus.

Izmantojot vienu mērķa CPA vai ROAS dažādiem produktiem ar atšķirīgu peļņu, daži segmenti tiks konsekventi ierobežoti ar mērķi, tādējādi kavējot to spēju pilnībā augt un attīstīties (mērķis ir pārāk zems). No otras puses, daži produktu segmenti nesaņems iespēju izpētīt savu potenciālu, jo mērķis ir noteikts pārāk augsts. Vienīgais uzvarošais segments būs tas, kas faktiski atbilst vienam mērķa KPI.

Ja tev ir dažādi margins produktiem vai pakalpojumiem, pārrēķini savus target costs un paziņo to savai komandai, tā kā tas var radīt lielas izmaiņas.

 

#3 Tu nezini, kāda ir broad atslēgvārdu veiktspēja katram produktam

Ir pagājuši tie laiki, kad broad atslēgvārdi vienkārši lieki šķērdēja naudu un sagādāja vilšanos. Pamatojoties uz mūsu atziņām pēdējā gada vai divu laikā, izmantojot Smart bidding cenu noteikšanas stratēģijas, kas balstās uz precīzu konversiju uzskaiti, Broad atslēgvārdi var dubultot tavu produktu rezultātus. Tomēr tas būs atkarīgs no katra produkta, un daudziem no tiem tas nedarbosies tik labi kā citiem. Bet, neizmēģinot to, vari atstāt potenciālu uz galda.

Lai efektīvi izmantotu Broad atslēgvārdus, tev ir jābūt lieliskai negative atslēgvārdu struktūrai, jo, ja netiks pareizi pārvaldītas kampaņa, tā cross-targetos visus konta atslēgvārdus. Turklāt Broad atslēgvārdi absorbēs citus atslēgvārdu meklēšanas vienumus un to rezultātus, tāpēc esi piesardzīgs, piešķirot tiem pārāk lielu nozīmi.

Reti akcentēts Broad match aspekts ir to spēja saglabāt tādus pašus kvalitātes rādītājus kā citiem atslēgvārdiem ad group plašākam search terms klāstam, piemēram, konkurentiem vai daudziem produktu modeļiem. Iespējams, tu nevēlaties pievienot šos meklēšanas vienumus kā mērķa atslēgvārdus atsevišķi, jo iespējams, ka datu apjoms vai kvalitātes rādītājs ir zems, taču broad match type atslēgvārdi var palīdzēt tos uztvert un izmantot.

Kopumā broad match type atslēgvārdi ir lielisks rīks, lai atklātu jaunas iespējas, kuras iepriekš nav izdevies ievērot. Ja tie darbojas labi tavas Smart bidding stratēģijas ietvaros, atstāj tos. Ja nē, izmanto tos, lai ģenerētu jaunas atslēgvārdu idejas, un pirms to atslēgšanas periodiski pārbaudi, lai atrastu jaunus atslēgvārdus.


Kopsavilkums

Vari ievērojami uzlabot Google Ads veiktspēju, ievērojot zemāk minētos punktus:

1. Precīza reklāmguvumu uzskaite, izmantojot Google Ads reklāmguvumu pikseļus.

2. Iegūsti izpratni par produkta līmeņa mērķa CPA vai ROAS, lai pieņemtu pārdomātus bidding lēmumus.

3. Izpēti Broad match atslēgvārdu iespējas labākam reach un atslēgvārdu atklāšanai.

Ievērojot šos soļus, vari efektīvāk optimizēt savas kampaņas, atklāt jaunas iespējas un galu galā uzlabot rezultātus.