Bezmaksas UX audits
Iegūsti vērtīgu eksperta ieskatu savas mājaslapas UX!
Ieguvumi
-
01
Labāka potenciālo iespēju izpratne -
02
Atklāj vājos punktus, kuriem trūkst lietojamības -
03
Uzlabota digitālā veiktspēja
Lietotāju pieredzei (UX) ir nozīme
Pieredze ir galvenā sastāvdaļa, kas izceļ katru uzņēmumu neatkarīgi no tā, vai tas darbojas tiešsaistē vai bezsaistē. Sākot ar tīrām glāzēm vietējā bārā un līdz pat klientu apkalpošanas personāla smaidam - tas viss ir svarīgi. Tam, kā uzņēmums izturas pret mums, ir liela nozīme, izlemjot, vai mēs atgriezīsimies un tērēsim ar viņiem vairāk naudas un laika. Gādā, lai taviem klientiem būtu nevainojama pieredze, izmantojot tavu produktu vai pakalpojumus.
Iemesli apsvērt auditu
Ja sanācis saskarties ar jebko no sekojošā, ir labs brīdis apsvērt UX auditu.
- Novecojusi mājaslapa
- Tavs bounce rate ir neparasti augsts
- Mājaslapas konversiju līmenis ir zems
- Tu atrodies mājaslapas/produkta uzlabošanas procesa sākumposmā.
- Pārdošanas apjoms ir samazinājies vai pat sācis kristies.
Mūsu UX audita process
Mūsu komanda analizē mājaslapas, izmantojot Jakoba Nīlsena 10 vispārīgos mijiedarbības dizaina principus.
- Iepazīstamies ar tavu uzņēmumu - biznesa modeli, mērķus un mērķauditoriju.
- Prioritizējam to, kas ir vissvarīgākais - izveidojam sarakstu ar svarīgākajām lapām un lietotāju flowiem, ko pārbaudīt.
- Precizējam detaļas — veicam rūpīgu lietojamības, uztveramas informācijas, viendabīgas navigācijas un dizaina saskaņotības pārbaudi.
Sākam?
Vai jums ir esoša lietotne, vietne, e-komercijas veikals vai digitālais produkts? Sāksim UX auditu.
FAQ
-
UX audits var identificēt mājaslapas aspektus, kas neļauj apmeklētājiem veikt pirkumus vai vēlamās darbībās. Atrisinot šīs problēmas, var palielināt apmeklētāju skaitu un palielināt arī ieņēmumus. Ja novēro pirkumu daudzuma pazemināšanos vai grūtības noturēt apmeklētājus, UX audits var sniegt nepieciešamo ieskatu, lai noteiktu problēmas cēloni.
-
Slikti optimizēta UX/UI indikatori:
- zems pārdošanas apjoms ar augstiem reklāmas izdevumiem
- zems konversijas līmenis
- lietotāji nepabeidz iepirkšanos
- lietotāji sūdzas par grūtībām atrast informāciju vai par vietnes funkcionalitāti
- augsts bounce rate
- augsts cart abadonment rate
- pārdošanas, pasūtījumu vai pirkumu skaita samazināšanās pēc izmaiņām mājaslapā
Ja saskaries ar vismaz diviem no šiem, audits noteikti noderēs.
-
Pabeidzot UX auditu, jūs saņemsiet visaptverošu UX atskaiti, kurā ir izcelti visi veiktie novērojumi un identificētās uzlabojumu iespējas. Lietojamības problēmas tiek iedalītas kategorijās, pamatojoties uz to nopietnības pakāpi, no viskritiskākā līdz vismazāk. Pārskatā ir iekļauti arī ieteikumi un praktiskas darbības, lai vēl vairāk uzlabotu lietotāju pieredzi.
-
Visbiežāk sastopamās lietotāju pieredzes problēmas mūsu auditu klientu mājaslapās:
- Pārāk sarežģīta izvēlņu navigācija
- Slikta mobilā pieredze
- Augstas kvalitātes attēlu trūkums
- Slikti formatēts saturs (it īpaši produktu apraksti)
- Neoptimizēti formas lauki
- Nav viesu (guest) checkout
- Vizuāli pārblīvēts interfeiss
- Slikti definētas produktu kategorijas
- Meklēšanas funkcija vietnē, kas nodrošina neatbilstošus rezultātus
Un vēl daudz vairāk…